راهنمای ارباب رجوع راهنمای ارباب رجوع

راهنماي ارباب رجوع در فرآيند ارزیابی و اعتباربخشی متقاضیان فعالیت در حوزه ارائه خدمات امنيت فضاي توليد و تبادل اطلاعات (افتا)

1-مراجعه به آدرس اينترنتيhttp://nama.ito.gov.ir

2- بخش درخواست دريافت پروانه

متقاضيان دريافت پروانه فعاليت در حوزه هاي مختلف خدمات افتا مي توانند پس از عضویت در سامانه، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه  در حوزه های مورد نیاز خود اقدام نمایند. کلیه مراحل درخواست ارزیابی و پیگیری آن به صورت سیستمی و از طریق سامانه انجام می شود. در سامانه مذکور هر متقاضي(شرکت) دارای یک حساب کاربری و یک کارتابل اختصاصی می باشد. متقاضي می تواند در کارتابل مخصوص خود کلیه امور مربوط به تکمیل پروفایل شرکت، مدیریت و پیگیری درخواست ها ، شکایات و ... را انجام دهد. در طول انجام فرایند ارزیابی، اطلاع رسانی های لازم از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه کاربر و ایمیل وی و کارتابل اختصاصیش انجام خواهد شد.

متقاضيان دريافت پروانه فعاليت مستقر در سراسر کشور بصورت یکسان و از طریق سامانه می توانند جهت ثبت درخواست های خود اقدام نمانید.  تنها تعاملات غیر سیستمی متقاضیان با سازمان هنگام عضویت در سامانه با ارسال نامه و نیز زمان دریافت پروانه فعالیت با حضور فرد معرفی شده از طرف متقاضی در اداره کل نما (در تهران) و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات (در استان ها ) می باشد.

 

3- ليست شركت هاي داراي پروانه:

  در اين قسمت ليست شركت‌های دارای پروانه فعاليت در حوزه خدمات افتا به تفكيك گرايش درج شده است.